Keresés
Fiókom
Kedvenceim
Kosaram
Üzletek
FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Kiszállítás
A Columbia Webshopban megrendelt termékeket jelenleg Magyarország területén szállítjuk házhoz, illetve GLS csomagpontokra. A kiszállítás bruttó 15 000 Ft felett ingyenes, ennél kisebb összegű rendelésnél a házhozszállítás díja 990 Ft, míg a csomagpontra történő szállításé 790 Ft. Ez a kiválasztott termékek árához adódik a megrendelés véglegesítése során. A szállítási határidő a rendeléstől számított 1-2 munkanap.
A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki. Javasoljuk, hogy munkahelyedre kérd a szállítást, amennyiben napközben nem tartózkodsz otthon. Ha sikertelen a csomag kézbesítése, a futár a szállítási címen hagyja elérhetőségét. A névjegyen szereplő telefonszámon az első sikertelen kézbesítéstől számított négy napon belül van lehetőség a futárral ismételt kézbesítési időpont egyeztetésére.
Utánvétes megrendelés esetén a fizetendő összeget a futárnak kell átadni készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel is kiegyenlíthető. Kérjük, átvételkor ellenőrizd a küldemény sértetlenségét. Amennyiben valamilyen sérülést tapasztalsz, jelezd a kézbesítőnek! A megjelenített árak már a törzsvevői kedvezményeket is tartalmazzák.
Szavatosság, árucsere, elállás
Szavatosság
Csere vagy elállás
Visszaküldés menete
Tévedésből leadott megrendelés
Szavatosság
Szavatossági igény a vásárlást követő 2 éven belül érvényesíthető, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a Webshop ügyfélszolgálat kezeli. A vásárlástól számított első 1 évben a termékeket a kereskedő vizsgálja meg, az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a Webshop ügyfélszolgálat szerzi be. 1 éven túl, de a 2 éven belül pedig a fogyasztónak szükséges a terméket bevizsgáltatni és arról külső szakvéleményt kérni, melyet a területileg illetékes járási hivatalnál vagy egy független szakértői cégnél tud megtenni. A szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, pénzvisszafizetést (ebben a sorrendben) - lehetőség szerint 15 napon belül - biztosítunk.
A Columbia Webshopban forgalmazott márkáknál alapvető követelmény a magas minőségre való törekvés. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis valamilyen minőségi problémát tapasztalnál, kérjük, minden esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a columbia.webaruhaz@dockyard.hu e-mail címen, a hiba rövid leírásával és az arról készült fotó csatolásával.
A szavatossági igényről minden esetben az alábbi linken található jegyzőkönyvet kell kitölteni - bejelentő lap is egyben - és a Webshop ügyfélszolgálatra visszajuttatni.
Ehhez az alábbi pdf űrlap letöltése szükséges! (A PDF megnyitásához az ingyenes Adobe Reader programra lesz szüksége, mely innen letölthető.)
Kérjük minden megjelölt mezőt tölts ki, nyomtasd ki a dokumentumot és írd alá a megjelölt helyen. A kitöltött és aláírt dokumentumot mellékeld a visszaküldött termék mellé.
Munkatársaink mindent meg fognak tenni a probléma rendezésének érdekében.
Csere vagy elállás
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a megrendelésedtől, a megrendelt áruk átvételének napjától számított 14+ 16 (összesen 30) naptári napon belül, indoklás nélkül elállhatsz. Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt, mintát, vagy akár teljesen más terméket választanál, lehetőséged van a terméket kicserélni 30 naptári napon belül.
Visszaküldés menete
Visszaküldés menete: Kérjük, küldd vissza a terméket a visszáru űrlappal postai úton, vagy bármely futárszolgálattal a következő címre: 1037 Budapest Csillaghegyi út 15-17., a termék személyes átadására ezen a címen nincs lehetőség. A termék postai vagy futárszolgálattal történnő visszaküldése esetében a visszaküldés költsége téged terhel. Az összekészített visszáru csomagot leadhatod ingyenesen boltjainkban is, ezek aktuális listáját megtalálod honlapunkon, a https://www.columbia.hu/uzleteink link alatt.
Csak eredeti, saját csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. Kiemelten kérjük, hogy a lábbeliket saját dobozukkal együtt, még egy réteg csomagolással vedd körbe, hogy ne sérüljön a lábbeli gyári doboza. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte és számla másolatának csatolása) munkatársunk ellenőrzi.
Amennyiben az áru a fenti feltételeknek megfelel, elállás esetén az ellenértékét legkésőbb az áru visszaérkezését követő 15 munkanapon belül átutaljuk a megadott bankszámlaszámra vagy postai úton visszafizetjük. Ennek módját kérjük, jelöld a termék visszaküldésekor a visszáru űrlapon. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni a Webshop ügyfélszolgálatnak, akkor nem áll módunkban visszavenni azt.
Amennyiben a termékről felbontás után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatod.
Tévedésből leadott megrendelés
Ha a megrendelésed véletlenül vagy tévedésből adtad le, vagy a megrendelés véglegesítése után vett észre bármilyen hibát, de a postázás még nem történt meg, a rendelést ügyfélszolgálatunkon ingyenesen lemondhatod.
Amennyiben úgy érzed, hogy panaszod nem nyert megnyugtatóan rendezést, az alábbi fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhatsz:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.
Ha fogyasztói jogaidat megsértettük, jogosult vagy panasszal fordulni a lakóhelyed szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalokat jelölte ki a jogszabály. A kormányhivatalok elérhetősége: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek vagy https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
Békéltető Testület
Eljárást kezdeményezhetsz a lakóhelyed szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, vagyis a Dockyard vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A fogyasztó kérelme alapján az előzőekben említettek szerint illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület lesz az illetékes.
A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában Fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárló közvetlenül megkísérelje Velünk a vitás ügy rendezését.
A békéltető testület eljárása a Vásárló kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.
A békéltető testület egyezséget próbál meg létrehozni a fogyasztó és a vállalkozás között, ennek hiányában pedig dönt az ügyben. Fontos, hogy a vásárló csak szerződésének teljesítésével, azaz egyedi jogvitájával kapcsolatban fordulhat a testülethez, más, a fogyasztóvédelmi hatóság hatáskörébe tartozó ügyben (pl. megtévesztés, árfeltüntetés stb.) nem, ilyen esetben a békéltető testület átteszi az ügyet a fogyasztóvédelmi hatósághoz.
A Dockyardot a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli.
Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99
(1) 488-2131
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
(72) 507-154
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
3525 Miskolc, Szentpáli u.
1 (46) 501-091, 501-870
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
(62) 554-250/118 mellék
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
(22) 510-310
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
9021 Győr, Szent István út 10/a
(96) 520-202; 520-217
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
(52) 500-749
Pest Vármegyei Békéltető Testület
1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
(1)-269-0703
Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül
https://eceuropa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, akár határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a fenti linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a békéltető testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.
Bírósági eljárás kezdeményezése
Amennyiben a Vásárló nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. A pert keresetlevéllel kell megindítani. A keresetlevélhez csatolni kell minden olyan okiratot, annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Vásárló.
A keresetlevélben az alábbi információkat kell feltüntetni:
a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.